مهندس مریم بوترابی

مریم بوترابی

Speciality:
CEO
Experience:
10 Years
Email:
eng.boutorabi@gmail.com
Phone:
00989121503290

اطلاعات شخصی و تخصصی

مهندس مریم بوترابی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیکی با بیش از ده سال سابقه کار به عنوان مدیر عامل، مسئولیت اجرا و پیشبرد گروه تخصصی ایرانسِم را به عهده دارد

تخصص ها

SEO
95%
html 5-css3
85%
wordpress
95%
php-My sql
75%
joomla
90%

تخصص و تجربه

  • طراحی و اجرای سایت های شخصی، شرکتی و فروشگاهی
  • بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جستجو (seo)
  • طراحی لندینگ پیج برای تبلیغات دیجیتال
  • تولید محتوای تبلیغاتی
  • مدیریت بازاریابی های دیجیتال-دیجیتال مارکتینگ

مقالات سایت

نکات مهم در بازاریابی دیجیتال

The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…

تعریف بازاریابی الکترونیکی

تعریف بازاریابی الکترونیکی تعاریف متفاوتی از بازاریابی الکترونیکی ارائه شده است که هر کدام از دیدگاه خاصی مفهوم بازاریابی الکترونیکی را مورد توجه قرار داده اند. استرس و ریموند ( strauss and Raymond) بازاریابی الکترونیکی را معادل با بازاریابی سنتی می دانند که صرفا از فناوری...

اصول بازاریابی الکترونیکی

بازاریابی الکترونیکی همانند هر رشته علمی یا فنی دارای اصول و قوانینی است. دکتر رالف ویلسون از نظریه پردازان این رشته به پنج اصل اشاره می کند: 1-اصل خیابان بن بست ایجاد یک پایگاه در شبکه جهانی وب همانند تاسیس یک فروشگاه در یک خیابان بن بست است که خریداران در صورت نیاز مبرم و...

جامعه اطلاعاتی

تعریف جامعه اطلاعاتی جامعه ای که شاخص های آن تراکم بسیار زیاد اطلاعات در زندگی روزمره شهروندان و در فعالیت های سازمان ها استفاده از فناوری کامپیوتر در طیف گسترده ای از فعالیت های شخصی اجتماعی آموزشی و تجاری است و توان انتقال و دریافت سریع داده ها بین مکان ها مختلف بدون توجه به...

پرداخت الكترونيكي

سیستم پرداخت الکترونیکی پرداخت جزو اصلي تجارت است. انجام هيچ معامله اي بدون پرداخت كامل نيست. امروزه با گسترش تجارت الكترونيكي نياز به رو شهاي پرداخت الكترونيكي مناسب به شدت احساس مي شود. نظام پرداخت مجموعه اي است مركب از روا ل ها، مؤسسه ها و سازو كار هايي است كه منجر به...

مشتری

مشتری از دیدگاه گاندی ،مشتری، مهمترین شخص در داد و ستد است. مشتری به ما وابسته نیست ما به مشتری وابسته هستیم .مشتری در کار ما دخالت نمیکند او هدف فعالیتهای ماست، وقتی مشتری ما را انتخاب  میکند به ما لطف میکند و وقتی ما به مشتری لطف میکنیم انجام وظیفه میکنیم ،مشتری در داد و ستد...

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود. در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط اپلیکیشن‌­ها و موتورهای جستجو و … بنابراین دیجیتال مارکتینگ می‌­تواند...

جلب اعتماد در تجارت الکترونیکی

بررسی روش های جلب اعتماد در تجارت الکترونیکی مفهوم اعتماد و اعتماد الکترونیکی محققان در زمینه اعتماد، تحقیقات گسترده ای انجام داده اند، به عنوان مثال محققان در رشته های فیزیک، روانشناسی،جامعه شناسی، مبادلات اقتصادی، تئوری سازمان و تئوری اطلاعات بر روی این بحث...