جلب اعتماد در تجارت الکترونیکی
بررسی روش های جلب اعتماد در تجارت الکترونیکی مفهوم اعتماد و اعتماد الکترونیکی محققان در زمینه اعتماد، تحقیقات گسترده ای انجام داده اند، به عنوان مثال محققان در رشته های فیزیک، روانشناسی،جامعه...
بررسی روش های جلب اعتماد در تجارت الکترونیکی مفهوم اعتماد و اعتماد الکترونیکی محققان در زمینه اعتماد، تحقیقات گسترده ای انجام داده اند، به عنوان مثال محققان در رشته های فیزیک، روانشناسی،جامعه...
دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ دیجیتال مارکتینگ به هرگونهای از بازاریابی محصولات و خدمات میگویند که از طریق دستگاههای الکترونیکی انجام میشود. در دیجیتال مارکتینگ استفاده از ابزارهای دیجیتال مطرح است، نه فقط...
مشتری از دیدگاه گاندی ،مشتری، مهمترین شخص در داد و ستد است. مشتری به ما وابسته نیست ما به مشتری وابسته هستیم .مشتری در کار ما دخالت نمیکند او هدف فعالیتهای ماست، وقتی مشتری ما را انتخاب میکند به ما لطف میکند و...
سیستم پرداخت الکترونیکی پرداخت جزو اصلي تجارت است. انجام هيچ معامله اي بدون پرداخت كامل نيست. امروزه با گسترش تجارت الكترونيكي نياز به رو شهاي پرداخت الكترونيكي مناسب به شدت احساس مي شود. نظام پرداخت مجموعه اي...
تعریف جامعه اطلاعاتی جامعه ای که شاخص های آن تراکم بسیار زیاد اطلاعات در زندگی روزمره شهروندان و در فعالیت های سازمان ها استفاده از فناوری کامپیوتر در طیف گسترده ای از فعالیت های شخصی اجتماعی آموزشی و تجاری است و...
بازاریابی الکترونیکی همانند هر رشته علمی یا فنی دارای اصول و قوانینی است. دکتر رالف ویلسون از نظریه پردازان این رشته به پنج اصل اشاره می کند: 1-اصل خیابان بن بست ایجاد یک پایگاه در شبکه جهانی وب همانند تاسیس یک...
تعریف بازاریابی الکترونیکی تعاریف متفاوتی از بازاریابی الکترونیکی ارائه شده است که هر کدام از دیدگاه خاصی مفهوم بازاریابی الکترونیکی را مورد توجه قرار داده اند. استرس و ریموند ( strauss and Raymond) بازاریابی...
The time has finally come. You’ve poured your blood, sweat, and tears into your most recent content piece, and it’s ready to be packaged up and sent to the client to be pushed live. After a few final checks and only…